duminică, 23 iunie 2013

Ce s-a mai intamplat in ultima vreme?


Ce s-a mai intamplat? Pai am fost taare ocupata cu caldura asta,iar cu copiii mei jucausi mi-am consumat o gramada de energie. E drept ca am preferat mai bine sa dispar un pic de pe micile ecrane ca sa pot sa-mi revin. Am luat o pauza lunguta care m-a ajutat sa-mi revin ca tare irascibila devenisem.

Acum sunt gata sa revin in transee cu forte proaspete si sa cuceresc internetul :)
 

Plus ca in pauza asta prelungita am mai ajutat-o si pe prietena mea Flavia sa-si lanseze blogul, a fost tare mult de munca, dar trebuia s-o ajut. Au fost multe lucruri de facut si detalii de pus la punct, s-a lasat cu nopti nedormite si cu sedinte foto, dar zau ca a meritat. Rezultul il puteti vizualiza aici: www.gatituleojoaca.net.

Printre altele eu si copiii mei nazdravani ne ascundem de canicula cum si pe unde putem. Aveti niste poze mai jos ca sa intelegeti ca nu-i de glumit cu codul galben.

Cei mici care nu mai sunt mici deloc alearga prin toata casa si rastoarna totul cu josul in sus, lucru care nu mai e demult o noutate. Fac numai si numai prostii, sparg tot ce le cade in cale, nu rateaza nimic. Si cand da caldura peste ei sau pica lati de oboseala, ti-e mai mare dragul sa-i privesti cum stau rastigniti fiecare pe unde apuca mai ceva ca eroii ce-au luptat pe frontul din Vietnam.
 

Cea mai noua atractie pentru ei o reprezinta cartofii, da cartofii noi cumparati recent de la piata. Nu inteleg care-i spilul cu cartofii, insa care cum ii prinde ii suteaza si-i imprastie prin toata casa. Eu, ca de obicei, strang ponoasele si primesc mustruluielile. De asta am si fost atat de epuizata si am simtit nevoia sa-mi iau liber si sa fug intr-o vacanta la bai. Nu n-am fost la Baile Felix daca asta va-ntrebati si nici la Baile Herculane, am facut pur si simplu bai de soare pe balcon si, ocazional, m-am mai exilat si in baia baie.

Apropo de baie, nu stiu ce le place atat de mult si ce-i fascineaza atata cada. Cum isi face careva baie hop si ei mot pe cada sa se holbeze cum curge apa. E taaare interesant!

Iar distractia saptamanii o reprezinta nisipul cel nou. Da, ne-au luat nisip silicat, iar dracii astia mici sunt de-a dreptul si de-a latul incantati de noul nisip. Intra in el si se joca de mama focului.

Evident ca nevoile si le fac pe langa!


 
 
 by Pufuleț                                                                                                                                                                       
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Împărtășește-ne din experiențele tale