sâmbătă, 3 august 2013

Ne pregatim de petrecere

Da, ati auzit bine! ne pregatim de petrecerea de ziua mea. Petrecerea va avea loc maine si este invitata toata lumea. Veniti cu mic cu mare sa ne distram si sa chefuim pana in zori. Implinesc 5 ani, sunt o doamna bine, la casa mea si am 3 copii. Am realizat multe pana acum, nu sunt ca orice pisica. Sunt mandra de mine si de familia mea.


De fapt ziua mea ar fi luni, asa m-a trecut Flavia pe carnetul meu de sanatate. Cand am venit la ea, in urma cu 5 ani aveam cam 3 luni, n-a stiut data exacta a venirii mele pe lume. Asa ca i-a spus veterinarului de serviciu sa ma treaca de ziua ei de nastere ca sa ne putem sarbatori impreuna. Doar ca Flavia mi-a facut mie un tortulet special in forma de inimioara ca sa-mi arate tot ce simte ea pentru mine si prietenia pe care mi-o poarta si vrea sa-l prezinte pe blogul ei separat de tortul pe care il face pentru ea. Mai multe poze cu tortul o sa vedeti pe blogul ei "Gatitul e o joaca" - are un nume tare dragut :) Asa ca am decis sa facem ziua mea maine, adica duminica, si ziua ei luni. Dar nu ma supar fiindca asa beneficiez de doua petreceri si de doua torturi. Ce? Isi imagineaza cineva ca din tortul ei eu n-o sa mananc? Si plus ca ma vor sarbatori si luni, asa ca eu ies in avantaj :P
Deci maine va astept la petrecere. Pana maine va las cu pozele tortului ca sa stiti pentru ce-o sa-mi cantati "La multi ani!"  sa primiti si voi o felie :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Împărtășește-ne din experiențele tale