miercuri, 24 aprilie 2013

Botezul



Da, a venit si vremea sa-mi numesc copiii-n rang, asa ca poftiti la botez!

Dupa indelungi provocari si analize serioase, am cazut toti 3 adultii casei de acord ce nume sa le punem celor mici. I-am analizat pe fiecare-n parte, i-am intors pe toate partile sa vedem daca numele ales i se potriveste fiecaruia si din fata si din spate, si in final am conchis.

Insa pana a le oficia numele fiecaruia prin sfantul botez, hai sa va spun si cum s-a ajuns aici.

Al doilea dintre copilasii mei, cel care culmea, desi a venit pe lume al 2-lea, a fost ultimul caruia i s-au deschis ochisorii ca incepusem sa ma ingrijorez ca nu cumva sa ramana copilul orb fara leac; el cum va spuneam, este cel mai curajos, cel mai temerar, cel mai escalador si cel mai curajos. El nu se teme de nimic, este de o curiozitate rar intalnita, cu o ambitie iesita din comun si cu o nevoie de atentie fantastica. El a fost primul care a evadat din cosulet, primul care s-a plimbat prin casa, primul caruia i-a placut cand a fost luat in brate si care n-a plans. Si fiindca el este cel mai cel si poarta o mascuta pe fetisoara a la Zorro, a fost botezat Banditul si este preferatul Flaviei. Intre timp a fost derivat si avansat in grad si acum este strigat adjectiveste Bandițesc

Ceilalti doi copii ai mei, seamna incredibil de mult intre ei, ceea ce-i desosebestetotusi unul de altul este faptul ca unul e mai mic si altul e ceva mai mare. Si fiindca seamana atat de bine intre ei si ei amandoi cu o prietena din copilaria Flaviei, cu Adina a lu’  Bufanu sa fim mai concisi, cei doi au primit nume la comun si atunci cand sunt priviti la plural li se spune simplu Adinele. Cand sunt
luati separat, se face diferenta intre ei, asa ca unul devine Adina mare si celalalt devine Adina mica

Problema cu Adinele la general e ca sunt tare timide si deloc sociabile si plimbarete. Daca le iei la plimbare din lighean urla si plang de mama focului si cu toate astea, Adina mica si nu cea marea a fost prima dintre cele doua care a zbughit-o afara din cosulet. Desi e ea mai micuta si mai plapanda, e mai curajoasa decat Adina mare care este grasuta si rotunjoara ca o minge de ping-pong.



Desi au primit nume de fetite, ei sunt baietei amandoi, de fapt si Bandițesc e tot baietel. Nu stiu cum s-a intamplat sa fie toti de un gen comun...nu s-a nimerit sa fie nici una fetita. Dar parca mai bine asa ca fetele se marita si pleaca la casele lor, pe cand baietii stau aproape de mame sa le ajute la batranete, asa ca atunci cand oi ajunge eu batrana si mi-or cadea mustatile, o sa aiba cine sa-mi dea apa 

In curand or sa-neceapa si cei 3 copii ai mei sa umble brambura, sa foloseasca baia si tacamurile atunci cand mananca si sa fuga de acasa. Insa pana atunci, ma mai bucur cat pot de ei si incerc sa fac tot ce pot sa le ofer o copilarie cat mai frumoasa si lipsita de griji.
Data viitoare o sa va arat si filmulet cu copiii mei destepti care invata intr-o zi cat altii intr-un an, deja ma gandesc cu placere la momentele de liniste pe care le voi petrece la pensie, insa pana atunci simt ca-mi vor manca urechile!



by Pufuleț

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Împărtășește-ne din experiențele tale