sâmbătă, 13 aprilie 2013

Cei 3 purcelusi cu ochisori



Da, ati inteles bine, sunt foarte fericita sa va anunt ca cei 3 purcelusi ai mei au ochisori. Toti! Sunt o mandrete de pisoi in miniatura, mititei si dragalasi, dar graaasi si mieunatori. Sunt tare mandra de ei si le acord o desosebita atentie.

Sunt vigilenta-n persoana! Pai da, sunt foarte atenta la tot ce misca prin casa, si cand spun la tot ce misca, evident ca ma refer la bunul meu prieten, Teo, care si cand nu respira parca ma calca pe nervi. De Flavia nu-i problema, in ea am incredere, pot linistita sa-mi las copiii pe mana ei si sa plec un pic la plimbare sau sa fac o baie rapida de soare, dar pe Teo il caftesc la orice ora si din orice motiv. Adica fara motiv, o stiu si eu si la fel de bine si se plange repede la Flavia ca sunt o diavolita cu mustati si ca nu mai are liniste prin casa din cauza mea. Da, asa mi-a zis ca sunt o diavolita cu mustati, si ce mare lucru i-am facut la o adica? Si mare mai sunt eu ca sa pot sa-l terorizez asa; mi-ar fi si rusine in locul lui sa emit asemenea aberatii de om mare. Auzi la el sa manance bataie de la o pisica si tot el sa se vaiete

Dar sa revenim la copilasii mei frumosi cu ochisori ca niste margelute. Sunt asa frumosi si scumpi ca-ti vine sa-i manaci de drag, niste frumuseti in miniatura. Toti sunt grasuti si pufosi si seamana cu Motanel cel frumusel, doar nu ma asteptam sa fie altfel, la cat e tatal lor de chipes, nici copiii nu puteau fi decat pe masura. Pacat ca nu seamna nici unul si cu mine... astea or fi blestemele lui Teo, dar ii arat eu lui cu prima ocazie, vede el.

Fac cum fac si tot imi amintesc de inamicul meu numarul 1, lui ii sunt dragi copilasii, s-ar juca toata ziua cu ei, dar mie persoana lui imi pare o amenintaretotala, nu stiu de ce, si cum il vad ca se apropie de culcusul lor, hat! sar pe el, il zgarai si il musc de ce apuc. Stiu ca el nu le vrea raul, dar nu pot sa ma abtin, din cauza lui nu mai primesc suficienta atentie din partea Flaviei. In loc sa ma alinte pe mine, sa ma tina in brate si sa ma pupe, ii acorda atentie lui; asta nu se intampla inainte sa se mute el si atunci nu eram rea cu el, il toleram. Ba chiar ma bucuram sa-l vad, insa acum, cand e aici in permanenta, ma scoate din minti si cum prind ocazia, il ard. E drept ca mai iau cafteala de la Flavia pe tema asta fiindca ma cearta mereu sa nu-l mai bat, zice ca lui ii sunt dragi copiii si ca ma iubeste si pe mine si eu stiu asta ca doar m-ar tine in brate toata ziua si m-ar pupa, doar ca nu vreau si nu vreau si gata! Doar cand imi pune de mancare si imi schimba nisipul sunt mai blanda, dar si atunci il scuip si daca nu e pe faza, tot se alege cu o zgarietura mica :D

Despre purcelusii mei, pe care tot amicul Teo i-a botezat, va spuneam ca au ochisori toti acum si sunt foarte foarte jucausi si vorbitori. Toata ziua e o simfonie continua si o vanzoleala totala in vizuina noastra , copilasii sunt jucausi si curajosi, si in urma cu 3 zile au facut si prima evadare. Culmea, cel care a evadat primul, n-a fost primul venit pe lume si, contrar credintelor folclorice, nici Praselea n-a fost. A fost cel mijlociu, e cel mai destept si cel mai ager. Si cel mai curajos El e primul evadator, cred ca daca America n-ar fio fost descoperita de Columb si botezata dupa Vespuci, copilasul meu mijlociu ar fi facut toata afacerea asta si plus cucerirea Lunii cu tot cu descoperirea cutiei de privit, botezata mai apoi televizor – varianta color pentru care s-au facut rate serioase la banca acum cativa ani.

Noi suntem sanatosi, voiosi , voinici cu totii. Eu imi impart ziua intre alaptat, mancat pe ruptelea, ingrijit gradinita cu grupa mica si avansati si bataliile cu Teo. Pe sapatamana viitoare urmeaza botezul celor mici, m-am gandit si la nume, dar nu vi le spun acum. Asa ca pana atunci, pregatiti-va cu cadouri si scoateti-va banii de la saltea ca doar n-o sa veniti la botez cu mana goala



by Pufulet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Împărtășește-ne din experiențele tale