vineri, 11 ianuarie 2013

Vreau-atenție.ro


......................

Da, vreau atenție!

Asta înțelegeam din mișcările pe care le făcea acolo sus, din felul cum își mișca trupul micuț atunci când mergea, din mișcările sfioase și pline de voioșie, dar sfioase.
– Tu, de acolo, hei, tu cea care stai cocoțată pe șifonier!

Da, tu care tocmai ai mai spart o farfurie și colega ta de apartament aleargă furioasă înspre bucătarie! Aloooo! Nu se-aude?! Cu tine vorbesc, ieși de sub pat imediat, dă-te jos de pe masă, nuuu! Nu bea apă din farfuriile murdare lăsate la-nmuiat în chiuvetă și uitate pe acolo de cel puțin două zile! Și tu, de acolo, nu te mai uita cu privirea aia nevinovată la mine, acuși îți dau 2-3 lăbuțe să te saturi, nu mai face praf florile și nu-ți mai împrăștia mâncarea pe jos.

Nu te mai duce la baie în miez de noapte, deși știi că nu-ți vine, ci doar pentru că n-ai ce face sau de plictiseală sau ca să-i enervezi pe ceilalți locatari, fiindcă știm amândouă la fel de bine că mergi la baie din cu totul alte motive, spre expemplu îți place la culme să-ți arunci nisipul pe jos, pe pereți și prin toate părțile, să faci pe jos, nu în tăvița ce a fost destinată tocmai pentru asta, să faci gălăgie cât îți împrăștii nisipul prin baie. Mai știu că-ți place la nebunie să dai cu ușile de perete, să te vânturi prin casă la ore târzii, să sari în pat și să sperii pe toată lume și, de ce nu, că tot le ai pe toate la îndemână, să urli un pic a serenadă în fața ușii de la debara că poate se trezesc ai casei și ai parte și de puțină atenție înainte de culcare.

Asta până te plictisești, desigur, și apoi...vrei să fii lăsată în pace, să nu mai existe nimeni și nimic, să-nceteze orice alte activități, să nu fii mișcată de la locul tău, să nu se strige la tine, să nu-i apuce tocmai atunci să facă patul sau să strângă lenjeria, să-i apuce mersul la toaletă tocmai când tu te așezasei atât de confortabil pe genuchii lor sau mai știu eu ce.
Tu poți face orice, tot ce îți dorești că doar ești la tine acasă. Ești stăpână pe toate și pe tot. Doar un cuvânt nelalocul lui și ai și sărit de la locul tău, cu o lăbuță în aer, cu gheara scoasă, cu urechile-n vânt, gata să-i pui la punct pe toți. Păi ce se întâmplă-n casa asta?! Ei comedie!
Și dacă se-ntâmplă vreodată să mai faci și câte o tâmpenie și să fii admonestată, eu zic să n-o lași moale nici o clipă că atât le trebuie. Și-o iau în cap imediat! Și doar n-ai vrea să-și închipuie bipezii ăștia că e casa lor, nu?! Eu zic să-ți scoți ghearele, să-ți arăți colții, să-ți zbârlești blana pe tine și să-ți umfli codița și să tragi și o mârăitură că așa ne stă bine și cu ocazia asta, află și cine-i șefu'!
 
Și chiar crezi că ar merge în cazul meu? Se uita la mine cu mustățile ridicate și căscase ochii mari ca și cum speranța s-ar fi născut deodată în ei. Apoi lăsă privirea în jos și mai mult îmi șopti rușinată.

Știi...ai mei mă mai și caftesc când nu sunt cuminte , iar șoaptele îi alergau cu atâta repeziciune prin aer că a trebuit să-mi casc bine urechile să îțeleg ce mi-a spus.

– Îți vând un pont: eu așa fac și funcționeză de fiecare dată :)
 

.................................................

Acum mă întorc la ce știu să fac cel mai bine, și anume la cerut atenție. Și, ca toate să fie la locurile lor și să nu mă acuze nimeni mai târziu că n-am fost suficient de eroină și că nu mi-am luat soarta în lăbuțe cu destul curaj sau că nu m-am preocupat destul de bună-starea suratelor mele , plec chair acum să mă pun pe treabă. Așa că îmi iau avânt, sar din vârful patului direeect pe laptop și mă pun pe scris și o să tot scriu pănă ce vom forma o comunitate imbatabilă și incontrolabilă, mai ceva ca Skynet :D și ghici cum se va numi blogul meu?

Răspunsul câștigător va fi premiat cu o mustață autentică, din prima recoltă de anul acesta. O vom culege cât mai repede de pe covor ca să fie proaspătă, o vom păstra în condiții optime, o vom ambala și încărca în primul transport ca să ajungă la tine în timp record.
Realizatorul răspunsului căștigător este rugat să ne contacteze la linia verde 0800-0800-miau , apel cu tarif normal în orice rețea și în ariile conexe, tarif aplicabil după prima secundă de convorbire sau la adresa de mail a biroului nostru: oficiul-national-pentru-ingrijire-a-animalelor-de-casa@dorimatentie.ro.

by Pufuleț
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Împărtășește-ne din experiențele tale