marți, 25 decembrie 2012

Căciun fericit!


Crăciunuuul, a venit în sfârșit, e aici! Cât l-am așteptat, cât am vorbit despre el și cât l-am visat! Cât mi s-a povestit despre Crăciun și despre cadouri, și cum va fi și ce voi primi dacă voi fi cuminte. A trebuit să mă chinui să fiu civilizată tot anul, să mă spăl pe lăbuțe înainte de masă și să mănânc tot din farfurie, ba am învățat și o poezie chiar ca să-i spun lui Moș Crăciun și să-mi aducă un cadou frumos. Cât l-am așteptat! Și cât iubesc Crăciunul, e perioada mea preferată din an. Îl face să fie așa atmosfera asta de sărbătoare continuă, toată lumea e fericită și veselă, se gătește, se petrece, se merge în vizite, se împodobește bradul și se face schimb de cadouri.
Da, cel mai mult îmi place partea cu cadourile :) Am fost tare cumințică anul acesta, drept pentru care am primit un cadou foarte frumos, nici nu vă imaginați. Sunt tare fericită de cadoul meu, ne jucăm totă ziua de când l-am primit. Sunt cea mai norocoasă pisică și pentru că am fost cuminte, acum am companie, să am cu cine să mă joc și cu cine să mă alerg prin casă. Dă cadoul meu merge și cântă, pe baterii ce-i drept, dar o face. La început eram tare intrigată de noul obiect, nu întelegeam ce este, de unde a venit, ce face și ce vrea de la mine, dar după ce am făcut cunoștință și mi-a explicat care era scopul lui, am devenit cele mai bune prietene.

Mi-a plăcut foarte mult și când am împodobit bradul, m-am distrat pe cinste! M-am jucat cu toate globulețle și le-am înșirat prin casă (noroc că avem mai multe), am pus instalația de pom care cânta „Jingle bells”, am tot dat târcoale pe lângă pom, dar nu mi-a reușit schema pentru că cei doi erau cu ochii pe mine. Dar tot am realizat ceva, cât ei erau ocupați cu decorarea bradului, mai furam și eu o beteală, mai faultam un glob, mai trăgeam de câte o creangă, așa cât să nu trec neobservată.
M-am distrat de minune! Am dansat pe lângă brad, am făcut poze, am cântat colinde, fiecare pe limba lui, dar ce contează, am primit friptură în sânge, mi-am primit cadoul, am fost dusă la plimbare, am fost o răsfățată toată seara. După atâta agitație și zbenguială, am picat lată.
Vă doresc să aveți un Crăciun minunat, să vă distrați și să vă simțiți iubite,dragele mele pisici, să fiți fericite și împlinite, să aveți tot ce vă doriți și să primiți cele mai frumoase cadouri, să vi se îndeplinească cele mai frumoase vise și să aveți o viața fericită și plină de bucurii. Să le aveți pe toate la locul lor și să nu vă lipsească nimic.
Să aveți un Crăciun așa cum îl am eu pe al meu, așa vă doresc!


by Pufuleț

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Împărtășește-ne din experiențele tale